Univer-Product Termelő és Kereskedelmi Zrt.

Kapcsolat:

6000 Kecskemét, Szolnoki út 35.

 +36-76-518-100

 +36-76-518-113

 www.univer.hu

Bemutatkozás:

Az Univer Product Zrt. ételízesítők és egyéb élelmiszer termékek – köztük lekvárok, zöldségkrémek, sűrített paradicsom és bébiételek – gyártásával és forgalmazásával foglalkozik. A Kecskeméti Földműves Szövetkezetet 1948-ban alapították. Ebből nőtt ki az Univer Cégcsoport, mely a régió egyik meghatározó élelmiszeripari vállalkozásaként büszke arra, hogy 100 %-ban magyar tulajdonosi háttérrel rendelkezik. A tulajdonosok a cégcsoport vezetői és alkalmazottai. A Szövetkezet a hatvanas években vette fel az Univer nevet, amellyel a cég sokoldalúságára (univerzális) utaltak. Ebben az időben erősödött meg az Univer két pillérét jelentő kereskedelmi és élelmiszeripari tevékenység. Az Univer Product Zrt. a két pillér közül a Szövetkezet élelmiszeripari ágazatának örököse. Az élelmiszergyártás jelenleg 5 telephelyen működik. A termelés Hetényegyházán indult 1965-től a máig meghatározó Piros Arany, majd később a Gulyáskrém, Erős Pista gyártásával. 1975-ben cégünk elsőként hozott forgalomba konyhakész majonézt Magyarországon. A hetvenes évek végére Kecskeméten a Mindszenti körúton új élelmiszeripari üzem kezdte meg működését. E telep mára a 2009-ban átadott új üzemcsarnokoknak és gyártósoroknak köszönhetően megfelel a 21. század legmagasabb szintű kihívásainak. Az Univer az idei évben paradicsom üzemének korszerűsítésén dolgozik, melynek célja kizárólag magyar termelői körre építő, megduplázott kapacitású, árában és minőségében export és belföldi piacképes, korszerű, környezetkímélő, minimális hulladékot kibocsátó és hatékony energiafelhasználású üzem kialakítása. 2011-től az Univer cégcsoport sütőipari üzeme is az Univer Product Zrt. irányítása alá került. Mára a sütőipari ágazat hatékonyabbá tétele, valamint a piaci részesedés bővítése a cél, melyben az Univer stratégiai partnere a Lipóti Pékség. Az Univer Product Zrt. jelenlegi pozícióit annak köszönheti, hogy a hazai piacon élen járt az innovációban és gondozta márkáit. Az ételízesítő szegmens több kategóriájában (majonéz, mustár, ketchup) piacvezető. Az Erős Pista termék kimagasló sikerére építve a nyers csípős paprika termékvonal is dinamikusan fejlődik. 2011-ben a Karikás Pista termékcsalád látott napvilágot (nyers, szeletelt erős paprika saját levében). 2013-ban a Haragos Pista – extra erős, nyers, darált paprika – a markánsan csípős magyar paprika híveit célozza meg. 2014-ben is intenzíven folytak a termékfejlesztési munkák, így számos újdonsággal bővítette palettáját az Univer. Igazi újdonságnak számít a nemrégiben polcokra kerülő „Univer K’enniJó” zöldségkrém család. Az értékes növényi alkotókból, tradicionális erdélyi receptek alapján készülő, tartósítószert és ízfokozót nem tartalmazó zöldségkrémek – valamennyi Univer termékhez hasonlóan – követik a fogyasztók mai magas elvárásait. A vállalat számára folyamatosan szem előtt tartott cél az innováció, mely kiterjed új termékek fejlesztésére, csomagolás- és gyártáskorszerűsítésre.

X